درمان نارسایی کلیه ضعیف سن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان نارسایی کلیه ضعیف سندرمان نارسایی کلیه ضعیف سن

درمان بیماران مبتلا به نارسایی ضعف ضعف AncianosLa کلیه احساس خستگی و یا کمبود انرژی در پاها، بازوها که باعث می شود شما تا حد زیادی canses.Puede کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار است، شما احساس می کنید شما می توانید nada.Por نمی مهم است که بیماران به دنبال یک درمان موثر برای مقابله با ضعف عضلانی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ساله.

اول، شما باید بدانید که چه چیزی باعث ضعف در نارسایی کلیوی.

بیماری مزمن کلیه در تمام محیط بدن تاثیر می گذارد. از آن خواهد شد از تعادل خارج شود برای حفظ نمک در بدن و اثر ممکن است در نارسایی کلیوی کلسیم و ویتامین D.La نیز باعث تجمع مواد سمی در خون، عملکرد کلیه کاهش می یابد برای از بین بردن سموم از بدن است. این امر منجر به بیماران از ضعف رنج می برند به راحتی.

ضعف نیز به طور عمده از کم خونی ایجاد می شود. کم خونی یک بیماری بیماری است که در آن به اندازه کافی گلبول های قرمز خون می تواند به کلیه ها و سلامت کلیه cerebro.El تحویل مسئول تولید هورمونی به نام اریتروپویتین به تولید سلول های قرمز خون در استخوان ósea.La کاهش نارسایی کلیه است توانایی تولید هورمون و توانایی خون در حمل اکسیژن به مغز و کلیه کاهش مییابد. بنابراین، تایر به راحتی.

همانطور که می دانیم علل ضعف در نارسایی کلیه، او باید با علل subyacentes.Micro چینی Osmotherapy مقابله بهترین درمان برای کمک به بیماران تسکین علائم و بهبود عملکرد است renal.Este درمان استفاده از خارج. گیاهان چینی موجود در این درمان می تواند عملکرد ترویج گردش خون، کشش رگ های خونی، نشان دادن خون و اکسیژن به اندازه کافی به خون به دست، بازگرداندن عملکرد طبیعی خود، نشان دادن خون و اکسیژن به اندازه کافی cerebro.Sólo کلیه ها و بدینوسیله ضعف می تواند اساسا زنده کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، که دریافت برای ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا یک پیام زیر را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 2435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: